Podpořte kampaň „ANO pro Plzeň!“ finančním darem!
Vše na transparetním účtu u FIO banky (odkaz>>>).
Finanční dar, který je u fyzických osob vyšší než 1000,- Kč, si můžete odečíst od daňového základu. Dary právnických osob lze odečíst od daňového základu pokud jsou vyšší než 2000,- Kč za rok. Rádi Vám na požádání zašleme potvrzení o výši Vašeho daru a vystavíme darovací smlouvu.
Jakékoli dotazy směřujte na email referendum@plzenane.cz nebo tel. 775 055 665.
Děkujeme za Vaši podporu!
Aktuálně (8. října 2012): Prosíme podpořte referendum v Plzni finančním darem. Podání žaloby nás stojí přibližně 29.075,- Kč (sepsání žaloby advokátní kanceláří – více zde).
Číslo transparentního účtu, na němž můžete referendum podpořit, je 2800179909/2010.
Rozložení potřebné částky na zaplacení nákladů podání žaloby 29.075 Kč na jednotlivé položky:
19.875,- žaloba + přípis, můžeme dostat část nákladů zpět, v drtivé většině případů, ale soud náhradu ani části nákladů v těchto případech nepřiznává
7.200,- právní posudek na hlasovatelnost otázek (součást žaloby)
2000,- soudní kolek (dostaneme zpět, pokud vyhrajeme)
Vše uvedeno s DPH.
Podpořte kampaň finančním darem!
Pro další pokračování je však nezbytná pomoc od drobných dárců.
Každá částka přispěje na nové plakáty, letáčky, tisk apod. Vše na transparetním účtu u FIO banky (odkaz>>>).
Veškeré výdaje hrazené z příspěvků podporovatelů zveřejňujeme níže na této stránce.
I drobná částka úsilí o vyhlášení referenda významně podpoří.
- Za 10 Kč vytiskneme 80 letáčků formátu A7.
- Za 50 Kč vytiskneme 50 plakátů A4.
- Každá koruna znamená, že se o referendu dozví někdo další!
Finanční dar, který je u fyzických osob vyšší než 1000,- Kč, si můžete odečíst od daňového základu. Dary právnických osob lze odečíst od daňového základu pokud jsou vyšší než 2000,- Kč za rok. Rádi Vám na požádání zašleme potvrzení o výši Vašeho daru a vystavíme darovací smlouvu.
Jakékoli dotazy směřujte na email referendum@plzenane.cz nebo tel. 775 055 665.
Děkujeme za Vaši podporu!
Rozpočet referenda v Plzni – k 2.10.2012
Příjmy
20 000,- Kč grant Nadace Partnerství
7 052,- Kč dary jednotlivců
27 052,- Kč celkem příjmy
Výdaje
21 800,- Kč tisk podpisových archů, polepy stánků, kancelářské potřeby (lepenka, propisky, papíry aj.)
21 800,- Kč celkem výdaje
————————————————————————————–
Podrobné Využití Vašich darů na podporu referenda:
13.12.2012 výběr z účtu 2000,- Kč
Použito:
příprava debaty 19.12., tisk materiálů pro tiskovou konferenci 19.12.
11.12.2012 platba kartou 108,- Kč
5.10.2012 výběr z účtu 1.000,- Kč
Použito:
tisk žaloby včetně příloh
poštovné
– zbytek částky zůstává v pokladně a bude použit na přípravu tiskové konference k podání žaloby 8.10.2012
21.6.2012 výběr z účtu 3.000,- Kč
Použito:
tisk podpisových archů
polepy petičních stánků
kancelářské potřeby – propisky, lepenky aj.
12.6.2012 výběr z účtu 3.000,- Kč
Použito:
tisk podpisových archů
polepy petičních stánků
kancelářské potřeby – barevné papíry, propisky, lepenky
12.4.2012 výběr z účtu 11.000,- Kč
29.11.2011 výběr z účtu kartou 206,- Kč
8.11.2011 výběr z účtu 1600,- Kč
Použito:
osvětlení stánku U Branky
tisk podpisových archů
kancelářské potřeby – propisky, lepenky, laminovací fólie, barevné papíry
19.10.2011 výběr z účtu 3000,- Kč
Použito:
37,- Kč – tisk podpisových archů
33,- Kč – tisk podpisových archů
17,- Kč – tisk podpisových archů
64,- Kč – tisk podpisových archů
81,- Kč – tisk podpisových archů a prezentací do stánku
31,- Kč – tisk podpisových archů
62,- Kč – tisk podpisových archů a prezentací do stánku
2732,- Kč – nákup toneru na tisk podpisových archů, letáčků, plakátků